OT: Re: GES web

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Sobota Leden 6 18:44:11 CET 2007

Zobrazuje se mne to sice normalne (FF), ale prehlednost totalne zmizela,
je to takove preplacane. Na starych strankach se ukazoval v sortimentu
po vyberu kategorie pekne cely strom, ted by se jeden uklikal. Dal
zmizelo zobrazeni poctu kusu na centralnim sklade a je tam jenom, zda je
nebo neni skladem - nechapu.

Ivos