OT: Re: GES web

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Sobota Leden 6 18:32:16 CET 2007

On Sat, Jan 06, 2007 at 06:08:04PM +0100, Pavel Kadečka wrote:

> Můžete hodit přesný link, kde se vám překrývají ty nápisy? Mně to ve
> FF 2.0 připadá normální.

Napisy v TOP 5 kdyz mate vetsi fonty. Ty fialove s cenou. Ty fialove s
GES <cislo> se pro jistotou zkrati na velikost obrazku ac maji v levo
misto, takze dobyt se na cislo neni tak jednoduche. Sortiment Top 5 a
hledej napisy v zahlavi se posunou uplne mimo misto kde je autor zamysel.
Snzil jsem se dostat napisy do chlivecku a tak jsem si toho vsiml.

Je tam spousta dalsich drobnosti.

FF1.5.0.7 ke me 2ka jeste nedorazila :-).

ced