OT: Re: GES web

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Leden 6 18:27:30 CET 2007

> Nez zacnete nadavat na to co semi nelibi tak si to zkuste prohlidnou v
> jinem prohllizeci nez v exploreru (pisi to spravne?) protoze ja nemam jak
> legalne spustit, tak to nemohu vyzkouset.

Zdravím,
  zkoušel jsem to ve 2 prohlížečích, odlišných od MSIE (ten naopak nemám :-))
a to v FF2,0 a v konqueroru. V obou identický - velmi špatný - výsledek, přesně
dle popisu zde: překrývající se nápisy (hlavně v pravém sloupci s aktuálními
nabídkami hned na titulce, ale i jinde).
  Problém je evidentně způsoben tím, že každý máme jiné rozlišení, a má-li
někdo výrazně větší rozlišení, než autor stránek, a proto používá relativně
větší (na počet pixelů) font, aby vůbec něco viděl, tak ten font se nevejde
do předpokládaných "škatulek" a slije se dohromady.
  Já např. mám  rozlišení 1600x1280 a stránky se mi prostě nepovedlo korektně
zobrazit. Když jsem nuceně bootnul Xserver v 800x600, tak se velikosti fontů
relativně přizpůsobily (byly vizuálně stejně velké, ale podstatně kostrbatější)
a tím se do layoutu stránky vešly a texty se nepřekrývaly. Proto se tu někomu
překrývají a jinému ne.
  Aniž bych snad chtěl někomu nadávat (což dělám jen velmi nerad), musím
skutečně konstatovat, že toto je špatně navrženo a že staré stránky byly o dost
lepší.
           S pozdravem Pavel Troller