Re: OT: Něco jako Scandisk

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Leden 6 18:12:52 CET 2007

Ahoj,
tak tenhle soft SeaTools mne nikdy nezklamal. Bud je disk uz opravdu OUT,
nebo nevim.
CHKDSK ? zaplatpanbuh za nej, po restartu se spusti a pak v logu najdes co a
jak.
Ja bych ale tipoval, ze nejlepe zazalohovat data a koupit novej disk.
Tento dat detem do krouzku na rozebrani at vidi jak vypadaji dnesni
technologie.
Ted vidim, ze podrobneji to napsal p. Zahradnik.
J. Polivka

To ano, ale tam nejsou vidět ta "B" jako na starém ScanDisku.

Případně, co může ještě způsobovat při každém startu systému rozběh
CHKDSKu ? Bylo mi to divné, tak jsem na to pustila SeaTools a od rána
instaluju nový systém.

Saša Svobodová