Audio výstup

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Sobota Leden 6 17:11:00 CET 2007

Pokud tomu pomuze propojeni na scartech (zalezi na televizi tak natvrdo
preze R100 (jen tak pro jistotu). Je to na stejnem potencialu vuci zemi,
tak se ani s propojenim zemi nemusite namahat. Predstavte si ze
propojujete dve stejne televize, takze by to melo byt osetrene.

Jen tak me napada, nema ta TV polozku v menu polozku s nazvem monitor,
audio out ci neco podobneho a u te polozky prepinane nastaveni vstupu?
Jemozne ze je tam nastaveno TV a pak zalezi na tom jak je to
konstruovane,co z toho leze.

Nekdy je to mozne vzit ze sluchatkoveho vystupu. Jojo, televize je
zverstvo.

ced