OT: Něco jako Scandisk

Sobota Leden 6 15:13:53 CET 2007

Hezký den přeji,

    chci se zeptat na následující: Jak se dá prověřit povrch disku a
případně označit, a na furt označit, vadné sektory ? To co je ve Windows
sice vždy opraví disk, ale nevím co a nemám žádný podklad pro případnou
reklamaci.

    Jedná se mi o disk Seagate ale SeaTools už nechci ani vidět, protože
jsem dneska celý den instalovala nový systém a musela projít tím
martíriem ohledně aktivace a toho všeho (NTLDR nenalezen, resetujte ....)

    No a protože jde o disk NTFS tak starý dobrý Scandisk nejde použít.

    Děkuji předem za radu a omlouvám se za OT.

Saša Svobodová :-)