OT: TV tuner WinFast TV2000 XP Global - zvuk v DK a BG

Martin matesmk1@seznam.cz
Sobota Leden 6 14:15:22 CET 2007

co mate za grafickou kartu? Tyhle potize jsem mel taktez a vyresil to
upgrade ATI ovladacu.

Martin

----- Original Message -----
From: "RVsoft" <rvicek@quick.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 06, 2007 1:39 PM
Subject: Re: OT: TV tuner WinFast TV2000 XP Global - zvuk v DK a BG

Hmmm, tak jsem pohorel... ovladace mi nejedou s moji verzi karty (pri
instalaci to okamzite zresetuje pc) a kdyz tam necham ty posledni viz
http://tw1965.myweb.hinet.net/Leadtek.htm ktere maji VHQL a mimochodem
jsou stejne s tou vasi kartou a nainstaluji jen aplikaci 3.0.10.20 tak
ta zase kartu nevidi.

RadekCX - http://www.cncnet.info