TV tuner WinFast TV2000 XP Global - zvuk v DK a BG

Martin matesmk1@seznam.cz
Sobota Leden 6 12:10:49 CET 2007

tvfreak uz by mel jet, meli problemy se zmenama IP adres a neaktualzovanim
DNS, ale uz by mel jet...

Martin

----- Original Message -----
From: "RVsoft" <rvicek@quick.cz>
To: "HWnews" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 06, 2007 11:12 AM
Subject: OT: TV tuner WinFast TV2000 XP Global - zvuk v DK a BG

Zdravim nemate nekdo podobnou kartu v PC?

Mam ji asi 2 dni v PC a vsechno jde skvele az na jednu vec a to je
prechod ze zvukove normy BG na DK. Na kabelovce mame vsechno v BG a jen
NOVA, CT1 a CT2 jedou na DK.

Chova se to tak, ze kdyz preladim z kanalu s BG normou na kanal s DK tak
se zvuk neprepne - musim preladit na dalsi kanal s normou DK a pak uz je
to prepnute spravne a mohu se vratit na puvodni zadany kanal.

Pri normalnim koukanim na TV mi to az tak nevadi - mam ty kanaly vedle
sebe tak jen prejedu dal a vratim se. Bohuzel nejvetsi prusvih je kdyz
mam zapnute nahravani v naplanovanych ulohach - protoze nikdy nevim
ktery kanal byl navolen jako posledni tak nemam jistotu, ze se mi
nahraje zvuk spravne - navic muzou jit po sobe dva ruzne kanaly s ruznou
normou.

Vetsina odkazu v googlu vede na TVfreak.cz ale ten server mi nejede tak
nevim co se deje a v zahranici s tou normou DK asi moc nezapasi.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info