Reprobedna - was: OT: vykru?ova? d?r

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Leden 6 00:04:24 CET 2007

je to tahle firma a svara se jmenuje Hajek sedi v te prodejne na Prazske

http://www.audiokropik.cz/prodejna.htm

s tou kvalitou CD mate pravdu a je zajimave ze to vubec nesouvisi s
vehlasnosti interpreta

Stabilne super nahravky maji treba Sting, D.Barta, V.Redl a moji
oblibeni Jethro Tull

RadekCX - http://www.cncnet.info