Problem s procesorem DS89C450

tomas.martinec@centrum.cz tomas.martinec@centrum.cz
Pátek Leden 5 20:15:36 CET 2007

Dobry den,

Chtel bych pozadat o pomoc nekoho, kdo pouziva procesory od Dallasu. Snazim se prenest jednu aplikaci z procesoru AT89C51RD2 do procesoru DS89C450 (vzhledem k tomu, ze potrebuji dve seriove linky a jinak maji oba procesory hodne podobne parametry).
Bohuzel jsem narazil na drobny problem s integrovanou externi pameti. Podle datasheetu jsem pochopil, ze ji staci zapnout pomoci registru PMR. Bohuzel i kdyz vse nastavim dle navodu, pamet se chova podivne. Napsal jsem pro testovani si nasledujici program:

xdata  byte *XBYTE=0;

void main(void)
  {
    int i;

    PMR=128+1;

    for(i=255;i>0;i--) XBYTE[i]=i;
    for(i=0;i<255;i++) putchar(XBYTE[i]);
  }

Tento program jsem zkompiloval pomoci SDCC. Vysledkem je to, ze mi prijde 256x hodnota FDh.
Pokud nenastavim registr PMR, pak mi chodi postupne cisla 0 - 255.

Stale dokola prochazim vsechny dostupne datasheety ale nedari se mi najit duvod, proc by to nemelo pracovat.
Predem dekuji za jakekoliv nakopnuti spravnym smerem.

                                                Tomas Martinec