RS-485 podpora Linux ?

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Leden 5 18:22:14 CET 2007

Dobrý den,

Tam by snad šlo použít přímo řízení nějakou nohou procesoru. Třeba to v
té Linuxové distribuci bude podpořeno.

S Windows to nejde, kdysi k nám přišel zákazník s PC s Linuxem, a tam
bylo možné nastavit přepínání směru signálem. Jak se na osciloskopu
ukázalo, fungovalo to ale se zpožděním po ukončení vysílání, které se
různě měnilo v řádu jednotek až desítek ms, takže pro danou aplikaci to
nebylo použitelné.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel