RS-485 podpora Linux ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Leden 5 18:03:01 CET 2007

Ved to pan Poucha napisal - ide "len" o tu casovu konstantu, ktora ma
byt primerana prenosovej rychlosti (t.j. ma byt vysielac aktivny po dobu
celeho byte po ukonceni startbitu, pre pripad, ze cely byte je sama
jednotka). Ak je to dlhsie to vadi len trocha, ovplyvnuje to len moznost
ci nemoznost vysielania ineho zariadenia po ukonceni vysielania tohoto
zariadenia. Casova konstanta moze byt aj volitelna, napr. pouzitim sady
odporov ci kondenzatorov volenych jumpermi alebo dipswitchom - zalezi na
zamyslanom pouziti.

To, ci pouzijete "slusny" MKO alebo preferujete taketo "znasilnenie"
digitalneho obvodu (co nemusi nevyhnutne byt zle), zavisi na Vas.

wek