RE: OT: vykružovač děr

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Leden 5 17:46:37 CET 2007

Bylo pro mne jednodussi zajit do sklepa a vyfotit to. Omlouvam se, moc jsem
si s tim nehral, takze kvalita neni uplne skvela.

Pokud me pamet neklame, vse jsem to opravdu kupoval v OBI. Ty vrtaky s
hloubkovym stavitkem a temi ocelovymi pseudokoliky myslim prodavaji
samostatne, ale i v sadach (ty koliky jsou samozrejme po 4ks, jen na fotku
jsem dal pouze dva). To cervene je ten pripravek (myslim ma jeste nejakou
soucast, ale tu jsem nikdy nepouzil a ted ve sklepe nenasel). Desku vzpricite
mezi ty z pripravku (na fotce) nahoru vycuhujici koliky (samozrejme to ve
skutecnosti delate opacne, cili to na desku prilozite zezhora). Mezi ktere
koliky ji mate vzpricit naznacuji ty cary, spravnou vyberete podle prumeru
diry. Jednou rukou to drzite za tu cervenou rukojet a druhou zezhora vrtate.
Zaruci to nejen kolmost, ale i vrtani uprostred tloustky desky. Protistranu
uz vrtate (po naznaceni direk temi pseudokoliky) pripravkem v poloze tak, jak
je na fotce.

Pekny den

Jakub Serych