RS-485 podpora Linux ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Leden 5 14:30:27 CET 2007

Casova konstanta 33us - to su len 4 bity na 115200 - to tam rovno mozete
dat len 1 invertor.
Chodit ta RS485ka bude aj na tie "poistne" rezistory, ale je to
degradacia na akysi "open collector"...

Najvacsi problem toho automatickeho otacania je, ze nie je univerzalne a
musi sa nasit na konkretny baudrate (alebo sa tam musi dat ako medzikus
jednocip co to bude otacat presne).
Pridlhe otacanie naspat, ktore spomenul kolega pavel_t; ktoremu sa za
korektnych okolnosti neda vyhnut, a ktore musi trvat cely byte vratane
parity a stopbitu(-ov) nevidim ako prilis velky problem, malokedy je
nevyhnutny kratsi cas na otocenie nez 1 byte - ale ten delay musi byt
nastaveny patricne.

wek