OT: vykružovač děr

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Leden 5 10:50:08 CET 2007

Poptal bych se ve firmach kde delaji nabytek. Ja jsem si u jedne takove
nechal narezat polaminovanou drevotrisku vcetne otvoru a zahloubeni aby
repro 'zapadlo' a perfekt. Rozmery naprosto presne na mm. Tak jsem to
jenom zkolikoval, zevnitr spoje vymaznul silikonem aby to tesnilo a
repro bylo hotovo. Pred Vanocemi jsem bednu pouzival i misto zidle abych
dosahl umit okna u stropu :)