čím nahradit KD503

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Leden 4 17:41:10 CET 2007

Tam by to asi chtělo vybírat ( paralelní provoz i když maj v emitorech
odpory) , nicméně ty 2N3055 bych tam nedával. Ty zesilovače znám, jinak
podobné táhly v paralelním provozu rozhlas po drátě. Moduly z toho PA
rozhlasu po drátě  ještě nějaké mám - obsahovaly síťový napaječ i
výstupní 100V trafo.  Před tím to bývalo osazené 4x EL34 a ještě předtím
to byly mohutné konce s RD200B.

Krom těch KD503 v těch 100V zesilovačích  ještě odcházely KD 336,337
takové menší výkonové T -  to koncové KD503 když hořelo je vzalo s
sebou  :-(

Jak jsem psal KD503  mám. Na poštu se mi s tím nechce, kdyby nebylo
zb(l)ytí tak tam dokulhám.