vykružovač děr

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Čtvrtek Leden 4 14:39:50 CET 2007

Presne tak, kupoval jsem to asi za 120 Kc v Baumaxu mezi vyrobky "made in
China" v lete na otvory pro velke SDK krabice. Je to ta hlavni cast z te
sady za 650 Kc, co tu byla inzerovana. Bohuzel se nedari prilis dobre
ukotvit pravouhle raminko, ktere drzi noze, cehoz je dusledkem excentricita
pri vykruzovani... Kdybych chtel vykruzovat opravdu kvalitne vypadajici
otvory, jak zde naznacil Ales Prochaska, urcite bych sel cestou "horni
frezka + pripravek pro otacive vedeni".

Hezky den,
Simon Cihelnik

Včera jsem na to koukal v letáku buď Baumaxu nebo OBI. Tuším okolo 150kč.

Martin.