DDS na Sourceforge

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Leden 4 08:41:32 CET 2007

A mysli si Tomas ze ty trable jsou jen temporary nebo to uz nebude lepsi? Pak jestli se nenajde nikdo kdo by ty zdrojaky v nejake forme mel, zrejme nezbyde nic jineho nez zacit psat od zacatku a necekat na zazraky.
I z tohoto duvodu jsem zacal koukat na podrobnosti ve schematu a nejak mi neni jasne privedeni signalu ORAMP z DDS modulu na IC1, ktery je vybiran pouze pri zapisu do DDS, kdyz by mely byt tento signal z pohledu DDS vystupni a jeste ke vsemu analogovy udavajici, kde na rampe pri rozmitani se frekvence prave vyskytuje. Jak to vlastne bylo delano v puvodni verzi firmware, kdyz je vlastne na panelu generatoru pripraveny konektor "Sweep out"?

Diky jk