Re[2]: Mrtvá televize

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Čtvrtek Leden 4 07:38:36 CET 2007

Dobrý den,
 díky za odpověď. Ano zkusil jsem to nejdřív obalit lepenkou (vice
 vrstev) a potom i tou tavnou pistoli. Vydrželo to vždy pouze do
 okamžiku, než jsem připojil antenu a měl naběhnou obraz... Pak jiskra
 jak trám. Trafo jsem sehnal za 495, což při cenach televizi neni až
 zase tak moc si myslim :-)
S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz