policejni radar

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Středa Leden 3 14:29:59 CET 2007

Neříkám že jsm rychleji nejel, ale mohl jsem v okamžiku měření jet skutečně v ose radiového paprsku a chci toho využít k obhajobě. Co se týče prokázání okamžiku měření, asi není možné, protože v návodu který jsem teď přečetl se píše že k záblesku dojde v optimálním čase pro zachycení SPZ a je tedy asynchronní k měření. K měření snad má dojít v době nejlepšího odstupu s/š na doplerovském kanále.
Lubor