OT: policejni radar

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Leden 3 13:52:56 CET 2007

Coz pozadovat muzete kdeco, ale pocitejte s tim, ze si Vas radne vychutnaji.
Ja jsem v pripade sveho parkovani chtel videt jen fotku. Prisel jsem presne v
den a cas, ktery mi na predvolani napsali. Rekli mi, ze mi ji klidne ukazou,
ale ze musim jit na chodbu (od rozjednaneho pripadu) a pocitat s tim, ze jeji
dohledani muze trvat az dve hodiny.

Jakub Serych