OT: policejni radar

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Leden 3 13:40:30 CET 2007

Pozadovat muzete vse co s pripadem souvisi a pokud to nevytlaci tak maji
smulu, respektive to muzete tlacit k soudu pac jsme v CR a zde i ministr
dlabe na pravomocne rozhodnuti soudu.
Timto zdravim mana byvaleho ministra Sobotku od soudruha Paroubka.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Lubor Otta
Sent: Wednesday, January 03, 2007 1:33 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: policejni radar

Fajn, a ten provozni dennik, nebo jiny planek stanoviste mi pri reseni
prestupku ukazou? Mohu to pozadovat?
Lubor

----------
Od:	jan.kuba
Odeslano: 	3. ledna 2007 12:47
Komu:	HW-news
Predmet: 	Re: OT: policejni radar

Vetsina "mericich stanovist" at stacionarnich, nebo mobilnich ma presne
vedene zaznamy o stavu,  mistu pouziti a obsluze. Pri zrizovani mericiho
stanoviste jsou vzdy  ucastni dve osoby aby nemohlo byt zpochybneno
spatne zrizeni  a umisteni toho pracoviste. Vse je zaprotokolovano a
zapsano do provozniho denniku. Samotna obsluha pak muze byt i
automaticka (dalkove ovladana  bez dalsich osob)

Bud to pracoviste bylo opravdu umisteno spatne, nebo mate smulu. Vse se
da dohledat a ze stany policie je toto peclive zapisovano.
Zkuste to a uvidite - nemate co ztratit.

Lubor Otta napsal(a):

>Zdravim konferu,
>Pred dvema mesici me vyfotili a zmerili prekroceni rychlosti v jedne
vesnicce, ze zaparkovaneho auta. Ted mi prislo predvolani. Chtel bych mereni
zpochybnit, protoze bylo v zatacce. Nevite nekdo jak se u toho "rameru"
nastavuje uhlova korekce, je li nastaveni mozno na porizene dokumentaci
zkontrolovat, jake jsou vyrobcem dane tolerance a dalsi podklady ktere by
mme pomohly?