prispevky na tento ucet RE: muj dnesni objev na aukru.neco nazpusobAtom Stop :p

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Leden 3 13:31:50 CET 2007

tak tipek zariadenie poslal, pod nejakou vyhovorkou to neposlal na moju
francuzsku adresu ako som ho ziadal, ale na moju cesku (!!!) adresu.
Ziadnu cesku adresu samozrejme nemam a ziadnu inu adresu ako tu kam to
ma poslat som mu nedaval. Moze si predajca vytiahnut adresu z mojho profilu?
Tak som sa isiel pozret do mojho profilu v aukro a zistil som ze system
automaticky priradi ku polozke kraj "Bratislavsky (SK)" stat "Czech
republic". Chvilu som sa pokusal to nastavit spravne (tak ako pri
registracii) ale system to automaticky uklada s tym ze Bratislava je v
Cechach. Este to bude vesele...
b.