OT: policejni radar

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Leden 3 12:47:05 CET 2007

Vetsina "mericich stanovist" at stacionarnich, nebo mobilnich ma presne
vedene zaznamy o stavu,  mistu pouziti a obsluze. Pri zrizovani mericiho
stanoviste jsou vzdy  ucastni dve osoby aby nemohlo byt zpochybneno
spatne zrizeni  a umisteni toho pracoviste. Vse je zaprotokolovano a
zapsano do provozniho denniku. Samotna obsluha pak muze byt i
automaticka (dalkove ovladana  bez dalsich osob)

Bud to pracoviste bylo opravdu umisteno spatne, nebo mate smulu. Vse se
da dohledat a ze stany policie je toto peclive zapisovano.
Zkuste to a uvidite - nemate co ztratit.