policejni radar

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Středa Leden 3 11:42:18 CET 2007

Ale já jsem si najel do protisměrného pruhu, a pak jsem jel proti radaru příměji, skutečný úhel byl menší než kdybych byl ve svém. Rád bych znal i časovou synchronizaci fotky a měření...
Lubor

----------
Od:	Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Odesláno: 	3. ledna 2007 11:34
Komu:	hw-list@list.hw.cz
Předmět: 	RE: policejni radar

To bych nedoporučoval. Pokud to bylo v zatáčce, jel jste vůči radaru šikmo a tedy byla Vaše skutečná rychlost větší než naměřená. Když je na to upozorníte, mohlo by to být dražší :-))). Hledal bych si jiný důvod...

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Lubor Otta
Subject: OT: policejni radar

Zdravím konféru,
Před dvěma měsíci mě vyfotili a změřili překročení rychlosti v jedné vesničce, ze zaparkovaného auta. Teď mi přišlo předvolání. Chtěl bych měření zpochybnit, protože bylo v zatáčce. Nevíte někdo jak se u toho "rameru" nastavuje úhlová korekce, je li nastavení možno na pořízené dokumentaci zkontrolovat, jaké jsou výrobcem dané tolerance a další podklady které by mmě pomohly? Dík, Lubor