OT: policejni radar

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Leden 3 11:24:33 CET 2007

> Zdravím konféru,
> Před dvěma měsíci mě vyfotili a změřili překročení rychlosti v jedné vesničce, ze zaparkovaného auta. Teď mi přišlo předvolání. Chtěl bych měření zpochybnit, protože bylo v zatáčce. Nevíte někdo jak se u toho "rameru" nastavuje úhlová korekce, je li nastavení možno na pořízené dokumentaci zkontrolovat, jaké jsou výrobcem dané tolerance a další podklady které by mmě pomohly?
> Dík,
> Lubor

Pred casem jsem videl navod k Rameru 7, kde bylo uvedeno (pokud se dobre
pamatuju), ze uhel mereni (korekce) je fixne nastavena na 22.5°. Ale
nevim, jestli se to u novejsich verzi neda nastavit. Pokud by platilo
tech 22.5° a zmerili Vas v zatacce presne ve smeru jizdy, muze to
zpusobit odchylku az cca 8.3%, jestli dobre pocitam, tedy na 50ce
nejakych 54km/h, na 100ce nejakych 108km/h. Zakladni chyba mereni
uvedena taktez v navodu je, pokud se dobre vzpominam, +-3km/h pod
100km/h a +-3% nad 100km/h. Take je tam uvedeno, ze se v zatackach nema
merit (je to tam rozepsane i s obrazky na nekolika strankach). Takze Vam
namerili rychlost nekde v tom kritickem rozmezi a jste si jisty ze to
merili s malym uhlem od smeru jizdy, muzete to zkusit... Pokud ano,
urcite dejte vedet jak to dopadlo!

Jo tady jsem ted znovu nasel ten navod: http://ramer.chytrak.cz/. Tak to
zkuste prostudovat, ale nevim do jake miry je to aktualni.

Lukas Grepl