[OT] Linuxova distribuce pro rourt 486?

Ondrej Luks luciusb@centrum.cz
Úterý Leden 2 11:59:27 CET 2007

Na 486 se nejvic pouzival coyote linux, me tady bezi taky na nejaky 486
a mam pocit ze 10mbit uz drhne na nem. 5Mbit urcite stihne pohodlne
(zvlast na 133Mhz). Ale nevim co presne chcete na nem delat.
Jinak coyote linux se dale rozvyjel jako Brazil (?FW?) nebo tak neco,
vyhodou coyota je naprosta jednoduchost vcetne toho ze bezi z jedne
diskety a ma instalator i pod win.