RE: Další tuning na auto

Středa Únor 28 19:32:00 CET 2007

Čeština na té reklamní stránce má kouzlo nechtěného: (čidlo pochybu ... sou vodotěsné ... se rozsvěcej ... mála spotřeba energii ...). Asi ten člověk co vede tuto aukci (nebo nevím jak je to tam organizováno) není zrovna naší národnosti - vyplývá to i z reakcí na negativní podněty.

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of J. Polivka
Sent: Wednesday, February 28, 2007 5:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: Další tuning na auto

Hezky, proc by ne ?
Jindra Polivka

Dobrý den,

To, že si někdo dá do auta kondenzátor s modrým displejem beru. Ale to, co jsem našel dneska na Aukru mne docela dostalo. Asi to koupím manželce na její Š105 :-) Tam nebude ani potřeba nechávat znovu vyvažovat kola.

http://www.aukro.cz/item169360796_novinka_modre_svitici_ventilky_tuning.html

--
Aleš Filip