ruseni TFT

Caloud Zdenek zdenek@comap.cz
Středa Únor 28 17:52:27 CET 2007

Zdravim,

objevil se mi zajimavy ukaz pri pokusem s TFT displeji. Mam desku, ktera ridi TFT NEC 8,4" 640x480. Na tomto displeji se mi objevuje jakysi druh ruseni. Jsou to podelne carky, ktere se objevuji pri temer jakekoliv akci s ridicim procesorem. Na desce je ARM a bezi na ni CE5.0. Pokud je tedy vyvolana nejaka akce, napr pohnu mysi, objevuje se ruseni. Nepochazi od mysi! Pokud pustim aplikaci a mys utrhnu, ruseni je tam take. Zahadou je mi to, ze pokud pouziju TFT 10,4", ale jinak uplne stejnych parametru a rizeni, tak ruseni nikde... Zkousel jsem nejake odruseni napajeni LCD i ridici desky. Zkratil jsem kabel k LCD, ale bez uspechu.
Napadne nekoho smer, kterym se ubirat dale?
Dekuju za pomoc.

Zdenek