Nejen pro klub DRM: kde koupit filtry CFK455F8

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Středa Únor 28 12:46:43 CET 2007

No ja DRM uz taky zkousel. Z Ethona E5 jsem si vyvedl MF a presmesoval dolu.
Ale nic moc. Jeste zkusim dat pred prijimac preselector a uvidim.

ZN

----- Original Message -----
From: "Marek Peca" <marek@tynska.cuni.cz>
To: "Eletrika" <hw-list@hw.cz>
Sent: Wednesday, February 28, 2007 11:48 AM
Subject: Nejen pro klub DRM: kde koupit filtry CFK455F8

Zdravim posluchace rozhlasu,

podarilo se mi snad docela levne sehnat filtry CFK455F8. Jsou docela
zajimave (B6=12kHz, zvlneni <=3dB, 80dB @ +-100kHz, pro CFK455F je
udano minimalni potlaceni 0.1-1MHz o 50dB). Tyto filtry jsou k mani u
male vstricne finske firmy SP-Elektroniikkaa Oy za 1.50EUR:
http://www.spelektroniikka.fi/kuvat/18.pdf
http://www.spelektroniikka.fi/
spelektroniikka (salam) hotmail com

(Podle stranek na me delaji dojem jakesi obdoby naseho Compa :-)).

Poslali mi 6 filtru po 1.50EUR, postovne a balne stalo 6EUR. Penize
jsem jim poslal nedoporucene zabalene v kartonu a obalce. V utery
jsem poslal penize, v sobotu bylo zbozi u nas na poste.

Jeste bych se rad zeptal, zda nekdo nema od CFK455F8 katalogovy list.
Udaje CFK455F jsou zde:
http://oh3tr.ele.tut.fi/~oh4mvh/project/muRata_Filters.pdf
ale CFK455F8 tam neni. Nasel jsem i jine drivejsi (v plechu osazene)
filtry muRata, ale o tomto ani zminku. Take by me zajimalo, jaky je
skutecny vyrobce, kdyz je na pozdru logo "CM".
Udaje z mereni CFK455F8 (snad ten obrazek dole) jsou zde:
http://koti.mbnet.fi/~ijl/frg7700.html

Pekny den preje Marek P.