Asi HW? chyba u HP TC1100?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Únor 28 08:20:18 CET 2007

No to je hodně divné, zatím všude kde byl hw problém windowsy jely, ale
linux buďto nešel nainstalovat, nebo se choval náhodně.

Zkuste memtest86 - ale to že vypíše chybu, neznamená,l že ještě je chyba v
paměti, mě takhle několikrát odhalil vadný CPU. pokud projde, tak pak balik
cpuburn, testy burnP6, burnBX a mnohokrát (dle paměti - aby neswapoval)
burnMMX

----- Original Message -----
From: "Karel Minarčík" <karel.minarcik@seznam.cz>
Takze to vypada ze tablet ma nejaky HW problem, ktery win XP neprekousnou???
Co je zarazejici: Linux Mandriva, kterou jsem nainstaloval pres sit na
disk normalne funguje, taktez SLAX linux nabootovany z MP3 prehravace
taky normalne jede, windows98 nainstalovane pres setupcor take jedou,
pres normalni setup se instalace nezdarila.