Odchadzajuce halogenky

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 28 08:07:21 CET 2007

Já mám favorita 2 roky a všechny žárovky jsou původní kromě jedný v
bočním blinkru, ale tu jsem měnil hned jak jsem to koupil. Akorát
jednou mi nesvítilo světlo vzadu, což bylo špatným kontaktem v objímce
(pomohlo do něj praštit pěstí, pak jsem to i trochu oškrábal a
napružil plíšky).

Teda abych si tady nehonil triko, najel jsem s autem tak 6000 km ;)

Srovnávat bysme měli ale jen stejný auta a i felicií je několik verzí.

P.K.