RE: Anténní rozbočovač

OK1IA ok1ia@seznam.cz
Středa Únor 28 05:22:02 CET 2007

Ahoj, kdysi jsem to řešil tak, že na dvouotvorové jádro (krátké, co se
používá pro symetrizaci) jsem navinul 1 a půl závitu žíly koaxu a připojil
na stínění a do druhého otvoru směrem k TV  totéž. Takže jsem vyrobil
transformátor a bylo to tedy galvanicky oddělené.
Honza.

-----Original Message-----
From: Aleš Filip [mailto:nostromo@khnet.info]
Sent: Tuesday, February 27, 2007 6:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: Anténní rozbočovač

Dobrý den,

Já bych to neviděl tak jednoznačně.
Proč se na to ale ptám:

Mám udělané galvanické oddělení kabelovky přes 2 kondenzátory 1n (na
stínění a středním vodiči). Za tím mám zapojený rozbočovač na 2 TV. Když
tam dám normální rozbočovač, ve kterém je nějaký malý symetrizák a
odpor, tak mám na Nově ducy posunuté cca 4cm doleva. Když použiju ten
odporový rozbočovač, tak je to trochu lepší. Ale ti duchové tam jsou
stejně (nejhorší to bylo nedávno, když dávali nějaký film Ghost Busters).

Už si s tím hraju 14 dní, zkouším dávat do toho oddělovače různé
kondenzátory. Někdy je ta Nova lepší, ale potom hrozně zrní HBO a
ostatní programy na začátku pásma. Zkoušel jsem dát kondenzátor jenom na
stínění, a prostřední vodič nepřerušovat. Potom je obraz dobrý, ale zvuk
vrčí stejně.

Nenapadá vás, jak to vyřešit? Co použít do toho oddělovače ze kondenzátory?

Nebo koupit něco z tohoto? Jestli by to pomohlo?