Odchadzajuce halogenky

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Středa Únor 28 01:58:23 CET 2007

No neviem, ako to robite. Ja mam Octavku 2,5 roka - 40 000km. VŠETKY
ziarovky su original okrem jednej, co mi rozbil jeden opilec vratane celeho
blatnika.
Brat ma tiez Octavku vyse 2 roky, asi 100 000km staleho svietenia. Pokial
viem, tak akurat teraz menil ziarovocky na osvetlenie SPZ.

                                           Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Stanislav Šmejkal" <smejkal@smejkal.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 27, 2007 9:54 PM
Subject: Re: Odchadzajuce halogenky

> Zvlastni me na felde neodesla jeste ani jedna H4 (za 3 roky ujeto
> 45-50000 km) Ani nevim co tam mam za typ. A to jsem dost dlouho (cca
> 100km) ja bloud jezdil z vadnym regulatorem napeti na alternatoru... v
> soustave jsem mel bezne 17-18V (toto krasne svitilo!) Sam se divim ze
> jsem jeste nemusel pouzit ty nahradni co jsem si kdysi koupil. Brzdovou
> a obrysovou zarovku jsem uz ale cca jednou menil.

Mne u meho maleho stareho VW Polo odchazely H4 jedna radost, takze v zasobe
byly 2-3. I ty 2-3 dosly na potvoru v nejdrazsim miste jeho dosavadni
zivotni drahy - uprostred Osla v Norsku. Tak jsem za krvave NOKy koupil
supersvitive OSRAMky u pumpy - musel jsem obe, aby nebyl problem s mistnimi
cetniky - a jsou tam spokojene dodnes (skoro 2 roky). Nevim jak to ti
Norove delaji, ale jejich benzin a zarovky - proste automobilove nebe.

Standa