Odchadzajuce halogenky

martin vorel hwnews.martin.vorel@arms.cz
Úterý Únor 27 21:31:18 CET 2007

CNCnet.info napsal(a):

> Me ano krajnice jsou mnohem rozbitejsi nez stredy silnic.
>
> Jinak Felicie ja kapitola sama o sobe - je to mesic co "sla k Turkovi" a
> mel jsem ji 3 roky - tolik zarovek co jsem v ni povymenoval si nedokazu
> ani predstavit - predtim jsem mel VW Passat a tam jsem za 5 let nemenil
> ani jednu.

Zvlastni me na felde neodesla jeste ani jedna H4 (za 3 roky ujeto
45-50000 km) Ani nevim co tam mam za typ. A to jsem dost dlouho (cca
100km) ja bloud jezdil z vadnym regulatorem napeti na alternatoru... v
soustave jsem mel bezne 17-18V (toto krasne svitilo!) Sam se divim ze
jsem jeste nemusel pouzit ty nahradni co jsem si kdysi koupil. Brzdovou
a obrysovou zarovku jsem uz ale cca jednou menil.

Jinak kdysi na babete mi odchazela jedna zarovka za druhou, dokud jsem
si nekoupil jakysi ceny blackbox co stabilizoval napeti do zarovek.
Chtelo by to v te vasi felde chvili jezdit s multimetrem
zaznamenavajicim max hodnotu napeti v el. soustave. (no ted je to spis
rada pro toho turka)