Odchadzajuce halogenky

Úterý Únor 27 20:45:03 CET 2007

Možná je to mechanikou ale možná také rozdílnou teplotou (horším chlazením) u toho pravého reflektoru. Dost dramaticky se špatné chlazení reflektoru projevovalo na dvou stejně starých Fordech - můj Escort měnil žárovky tak 1x za rok jednu, kolegův Mondeo tak 1x za 3 měsíce. Když se člověk podíval na ty přední plochy, bylo to dost zjevné, možná to funguje i zezadu - není tam nějaký zdroj tepla ???

Kručinský

Marian Suchy napsal(a):
> Odchádzajúce halogénky sú možno zaujímavý problém ale kto mi vysvetlí
> nasledujúcu záhadu.Mám 5 ročnú felíciu,na ktorej je treba pri výmene
> žiarovky v pravom reflektore odmontovať vzduchový filter.Nie je to
> zložité ale človek sa pri tom ušpiní a je tam dosť zlý prístup.V ľavom
> reflektore je to bez problémov.A teraz mám otázku: Prečo odchádza v
> pravom svetle žiarovka podstatne častejšie,ako v ľavom.Presne vyčíslené:
> Na pravej strane odišlo10 žiaroviek a v ľavej jedna. Okrem Murphyho mi
> nenapadá žiadny dôvod.

Me ano krajnice jsou mnohem rozbitejsi nez stredy silnic.