Odchadzajuce halogenky

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Únor 27 20:11:51 CET 2007

 27.2.2007, 20:07:21

Rozdilne napeti vlivem jine delky privodniho vodice nebo spatneho
kontaktu, horsi chlazeni mozna vlivem toho filtru, castejsi a vetsi
otresy prave casti auta (krajnice). No mozna nehoho napadne jeste
neco dalsiho.
A nebo jste mel s tou jednou zarovkou vlevo mimoradne stesti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz