Anténní rozbočovač

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Únor 27 19:22:24 CET 2007

Ja mam na TV rozvody velmi dobre zkusenosti s rozbocovacem oznacenym
jako R2, kód EMRO2:
http://www.omko.cz/index.php?pg=1l0&uid=88dad7646f323446&lg=cz&idm=katalog&sub=katalog&subidm=PRI&dbl1=id&dbl2=0&vw=0&vyr=0&subidm2=ROZ
Proc tam mate to galvanicky oddeleni? Mate to do televize a do PC?
A co dat na kabelovku tento rozbocovac R2, z nej primo do televize a
druhy konec do PC teprve galvanicky oddelit?

Martin Hanek