Anténní rozbočovač

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Úterý Únor 27 18:47:44 CET 2007

Dobrý den,

Já bych to neviděl tak jednoznačně.
Proč se na to ale ptám:

Mám udělané galvanické oddělení kabelovky přes 2 kondenzátory 1n (na
stínění a středním vodiči). Za tím mám zapojený rozbočovač na 2 TV. Když
tam dám normální rozbočovač, ve kterém je nějaký malý symetrizák a
odpor, tak mám na Nově ducy posunuté cca 4cm doleva. Když použiju ten
odporový rozbočovač, tak je to trochu lepší. Ale ti duchové tam jsou
stejně (nejhorší to bylo nedávno, když dávali nějaký film Ghost Busters).

Už si s tím hraju 14 dní, zkouším dávat do toho oddělovače různé
kondenzátory. Někdy je ta Nova lepší, ale potom hrozně zrní HBO a
ostatní programy na začátku pásma. Zkoušel jsem dát kondenzátor jenom na
stínění, a prostřední vodič nepřerušovat. Potom je obraz dobrý, ale zvuk
vrčí stejně.

Nenapadá vás, jak to vyřešit? Co použít do toho oddělovače ze kondenzátory?

Nebo koupit něco z tohoto? Jestli by to pomohlo?

http://www.daxo.cz/index.php?p=productsList&iCategory=146&sName=Galvanick%E9-odd%EClova%E8e

--
Aleš Filip