3 kanalovy teplomer

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Únor 27 16:32:49 CET 2007

Ja bych do projektu, ktery je jen pro jednoho zakaznika nesel. Bude Vas to
stat cas na vyvoj (i kdyz se to da asi  obslehnout, ale to neresme). Musite
to nainstalovat a dat na to zaruku. U jednoho reseni se vetsinou neco
vyvrbi. Sel bych do reseni pana Pouchy i kdyz je asi drazsi nez jste si
puvodne predstavoval, ale v konecne fazi bude OK.
PS: Pokud je elektronika Vase hobby, tak proc ne a kazdy jsme si v urcite
fazi vychutnali svoje :-))
Jindra Polivka

Subject: 3 kanalovy teplomer

Dobry den,
dostal jsem za ukol zbastlit 3 kanalovy templomer. Jedna se o mereni
teploty vody v bazenu, vzduchu pod krytem v bazenu a venkovniho vzduchu.
Teplota by se mela merit v rozsahu priblizne -40C az +80C (cidla merici
teplotu vzduchu).
Cidla jsou od zobrazovaci jednotky vzdalena cca 30m. Pripojeni cidel je
dratem (kazde cidlo ma svuj twist kabel, cili 4 kroucene pary).
Zobrazovaci jednotka bude umistena na stene baraku, kde na ni bude
prazit slunicko.

Napadly mne tato reseni:
 1. analog - KTYXX do mustku, prenos proudovou smyckou, pak zpetny
prevod na napeti v mV (1mW = 0.1C) a pak prime zobrazeni na ICL7107.
Cili tri cidla, tri proudove smycky, tri ICL7107 + tri zobrazovace nebo
multiplex 7107 + zobrazovace.
 2. digital - jako analog, ale proudova smycka bude digitalni. V
zobrazovaci jednotce bude jenom sber udaju a zobrazovani (nejakej
jednocip) na
sedmisegmentech.

Analogove reseni se mi zamlouva vice, ale mam obavu z toho, ze kdyz
zacne prazit na krabicku s ICL7017 slunicko a soucastky se zahreji na
treba 60C,
tak se pohne nastaveni 7107 a teplota zacne ujizdet. Reseni digitalni by
asi timto netrpelo.

Jak to vidite? Co byste mi poradili?
Mate nekdo s merenim teploty v bazenu zkusenosti? Bude stacit treba
KTY81 zalite do slaboucke vrstvy pryskyrice (aby to ta voda nerozezrala)?
Pokud bych delal digitalni reseni - vydrzi treba PIC 16F84A teploty -40
az +80?

Diky za odpovedi,
    Ozon.