opet stary monitor

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Únor 27 16:22:18 CET 2007

Presne, je to na chvilku takova zachrana, nez si sezenete novy.
Jindra Polivka

Jeden stary, jeste cernobily monitor jsem upravil tak, ze jsem mu
"prizhavil", tedy alespon jsem zvednul napeti 6.3V, ktere jsem si myslel
ze je to ono - je to dost davno :). Puvodne na tom nebylo skoro nic
videt, po zvednuti napeti to uslo. Ale netrvalo dlouho a uz to zase
stalo za houby a nakonec uz nebylo zvedat kam :).

--
Jiri Bezstarosti

Lubor Otta napsal(a):

>Často se tu probírají typické závady televizí a monitorů.
>Mám jich několik starých, a všem dlouho trvá než se po zapnutí rozsvítí. Je
to průvodní jev stárnutí katody obrazovky, nebo je chyba někde jinde?