Odchadzajuce halogenky

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Únor 27 13:51:19 CET 2007

Pozistory (PTC)pro zmirneni proudu pri zapnuti ??
Pozistory muzou slouzit  k omezeni nadproudu, pak se ale preklopi do horkeho stavu s vysokym odporem.
Na pomaly nabeh termistory (NTC).
Danhard
*******

Zdravim konferenciu.
V osvetleni kuchynskej linky mam pouzite halogenove ziarovky 12V 20W
patica G4, 6 kusov. Napajanie je dvoma trafakmi jeden pre 2 a druhy pre 4
ziarovky. Kazde cca 2 mesiace menim asi 4 ziarovky.

Ide to dost na nervy o ekonomike nehovoriac.
Meral som napatie. V case merania bolo O.K. Potom som do primaru
trafakov vrazil pozistory na zmiernenie prudu pri zapnuti - nepomohlo.

Vie niekto poradit? Ma niekto podobnu skusenost?
Uvazujem pridat elektroniku pre pomaly nabeh.
Alebo staci najst kvalitne ziarovky?

IK