opet stary monitor

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Únor 27 13:23:07 CET 2007

Jeden stary, jeste cernobily monitor jsem upravil tak, ze jsem mu
"prizhavil", tedy alespon jsem zvednul napeti 6.3V, ktere jsem si myslel
ze je to ono - je to dost davno :). Puvodne na tom nebylo skoro nic
videt, po zvednuti napeti to uslo. Ale netrvalo dlouho a uz to zase
stalo za houby a nakonec uz nebylo zvedat kam :).

--
Jiri Bezstarosti