Odchadzajuce halogenky

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Únor 27 11:59:38 CET 2007

Jak casto mivate k jidlu rizky? Myslim, ze to totiz ma souvislost.

Ja mam v koupelne dve totozne lampicky, z nichz jedna visi na
(sadrokartonove) stene nade dvermi. Jsou tam klasicke zarovky mignonky, je to
napajene z jednech dratu z jednoho vypinace, ale ta nade dvermi odchazi velmi
casto (minimalne 2x do roka), zatimco ta druha drzi nekolik let. Jedine
vysvetleni, ktere pro to mam je, ze beznym zarovkam asi hodne sile vadi
otresy za provozu. Kdyz se totiz zaviraji dvere, ta sadrokartonova stena a na
ni visici lampicka se pomerne silne trese.

Rekl bych, ze na kuchynske lince to muze byt tentyz problem (naklepavani
rizku, prace ruznych klepajicich se robotu a mixeru atd.). Zkuste lampicky
nejakym zpusobem odpruzit, treba se to zlepsi.

Jakub Serych