rentgenovani

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Únor 27 09:15:35 CET 2007

Nejaky rok ci dva ci desat nazad jeden tusim Dan tvrdil, ze na vymazanie
OTP EPROM v nejakom jednocipe ho stacilo poslat postou do Svedska...

Na batozinu co uz nie je v styku s cestujucimi by som tipoval ze sa
svieti vyrazne tvrdsie ako v tom tuneli na letisku, tesne vedla ktoreho
sa pohybuju (resp. pracuju) ludia. Ale toto je len moj nepodlozeny tip.

wek