Co to je Amplidyn čili Rototrol ?

Úterý Únor 27 06:30:28 CET 2007

Zdravím,

    už jsem to nakonec našla, či spíše bylo mi posláno z jiné knihy a
snad jsem to pochopila dobře. Pokud by někdo chtěl, pošlu mu to také.

    Není to divná kniha a už vůbec to nemá nic společného s raketami či
podobnými kravinami vojenského rázu. Je to ze staré knihy o regulaci a
automatizaci, jenže se tam jaksi předpokládá, že všichni vědí o co jde.
To je ten zásadní problém. Fakt je, že učební text, byť prozatímní, pro
třeťáky středních škol na to má celkem právo.

    Mimochodem, selsyn najdete na každé lokomotivě, používá se jako
náhon registračního rychloměru. Zatím nikdo nepřišel na nic lepšího,
takže i ty nejnovější je mají. A mám dojem že i Pinďa, to ale nevím určitě.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186