Anténní rozbočovač

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Únor 26 22:11:49 CET 2007

Tyhle odporovy slucovace a rozbocovace vyhazet rovnou, at maji odpory
jakykoli. U nas v zapadlejch koncinach si lidi koupi antenu za 1000 a
vice kc a pak tam daji toto svinstvo a divi se ze to jde blbe. kdyz jim
dam poradnej rozbocovac za 150 kc tak jsou prekvapeni jakej je najednou
obraz. I kdyz nekde blizko vysilace to vadit nemusi.

Martin Hanek