Nabijeni NiCd a NiMh trochu jinak ?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Únor 26 20:53:53 CET 2007

> Buhvi jak studovat a hledat se mi tohle fakt nechce, vzdycky jsou pravni
> klicky a dalsi opicarny, z hlediska selskeho rozumu leckdy
> nepochopitelne a clovek aby vystudoval prava, aby mohl alespon trochu
> tusit ci predvidat, co co vsechno obnasi a jak co muze dopadnout :).

Tuto by som iba poznamenal, patent je pakaren sama o sebe... Pokial netusis
co to obnasa, musis zacat verit realno-imaginarnym veciam a to obnasa urobit
analyzu aspon faktov realnych... Imaginarne zlozky sa analyzuju totiz same.
Najkrajsie na tom je to, ze to nie je len vec jedneho cloveka, ale tymu
ludi, ktorych spaja len jedno, ze tomu jednemu cloveku to chcu ci uz z tych
alebo onych pohnutok pomoct dotiahnut do konca. Len tak pre pobavenie musis
mat v time dobreho stopara, ktory vie, ako utiect pred medvedom, ci skryt sa
pred bystrym ockom jastraba alebo inymi hyenami. A dalej musis si byt vedomy
toho, ze na cestu sa okrem nasej partie vydali aj ine, ktore nerobia nic ine
len na nas poluju a cakaju na kazdu chybu... Prakticky to znamena, ze sanca
na uspech je 0,001%. Ak sa to podari, je to na konci aj tak jedno, lebo
clovek uz nema z toho dobry pocit a hlavne pozna vsetky uskalia a
chrapunstva nielen zvieratok, ale aj ostatnych polovnikov, ci zisti, kto je
ozajstny kamarat a kto mu ide po krku.

A.

p.s. Ale najtazsie je aj tak ukoncit cestu tesne pred cielom, ked je clovek
na konci a ostava urobit krok posledny.

Nájdi už konečne tú správnu cestu!
http://mapy.zoznam.sk