Nabijeni NiCd a NiMh trochu jinak ?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Únor 26 20:20:07 CET 2007

> No asi tak. NiCd si na ni troufnu nabijet i 1-2C, ale na NiMH je to pri
> takovyhlech proudech rasovina a je treba byt mnohem rychlejsi s
> vyhodnocenim silne to ty clanky prehriva protoze dlouho trva nez se
> vyhodnoti konec.

NiMH maju okrem ineho oproti NiCd clankom iny nabijaci prud a hlavne
udrziavaci prud nie je 1/10C. Takze nabijacka by mala vediet aky clanok
nabija. Teda ja by som uz NiCd clanky moc nepouzival, vzhladom na vseobecne
zname ekologicke zakony a recyklacii.

A.

p.s. Mna by len zaujimalo ako mate vyriesenu objimku a kontaktovanie
akumulatorov. Nejake foto by nebolo? Ja som na tomto detaile skoncil.

Nájdi už konečne tú správnu cestu!
http://mapy.zoznam.sk