Nabijeni NiCd a NiMh trochu jinak ?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Únor 26 18:08:32 CET 2007

Muj nazor je, ze patent se da prostrelit tak, ze neco co je patentovano
uz bylo znamo drive. Staci k tomu treba clanek v casopise. Takze kdyz se
tady necim pochlubim, uz to vsichni vedi a pokud by si to pak nekdo jiny
patentoval, ja mohu pozadat o zruseni patentu treba pro "nenovost".
Pokud se ale patent zrusi, ja uz si to pak patentovat nemohu. Proto by
asi nikdy nemohl fungovat patent na klasicke nakresleni kruznice
kruzitkem. Alespon tak chapu celou vec ja, kdyz tak mne nekdo opravte,
rad se poucim.

Buhvi jak studovat a hledat se mi tohle fakt nechce, vzdycky jsou pravni
klicky a dalsi opicarny, z hlediska selskeho rozumu leckdy
nepochopitelne a clovek aby vystudoval prava, aby mohl alespon trochu
tusit ci predvidat, co co vsechno obnasi a jak co muze dopadnout :).

--
Jiri Bezstarosti